Friday, October 29, 2010

Bermula sekarang!




Dengan ini saya Vic se"petak" suara bersama rakan saya Adam ingin memulakan blog kami tentang. TEKNOLOGI sekarang. ehem2. haha. kami tak cakap kami hebat tentang teknologi. kami cuma selalu update untuk mendapatkan maklumat yang penting tentang teknologi. Yessnampak mcm "lame" kan? ape la bro buat pasal benda ni. dah lama orang tahu. kamonn! dalam dunia sekarang ramai lagi yang terkial kial nak mahirkan apa yang dia sedang guna sekarang contohnya. laptop atau computer dan smartphone! haaa. kami sangat suka dengan benda ni. sebab kami seorang penjual laptop di lowyat pada masa dahulu. tapi sayang. kami berhenti kerana sebab sebab yang tak dapat "diberitahu". hahaha. kat sini banyak cara cara yang kami dapat kongsi dan maklumat maklumat tentang teknologi masa kini. Yess! kamu mesti cakap. "alaahhh. aku pun bole" kamu bercakap kerana kamu mahir dengan bidang ini jadi. bantu la kami dengan maklumat maklumat yang ada ok? kami perlukan support dari anda. jadi. bermula nya disini. saya akan sentiasa update pada blog yang tak seberapa ini untuk kamu kamu semua wahai rakan. :) haa. sebelum tu. saya mengambil jurusan "IT"di unisel dan masih tidak tamat. kenapa? jangan tanya. dan kawan saya Adam dia seorang business man dan selalu buat side. ahaha. sekian.

(inisajakamiada)  

No comments:

Post a Comment